Bu yazıda Almanya'nın nitelikli göçmenler için artık cazip olmadığı söyleniyor. Ancak bir yandan da iyi bir yaşam kalitesi sunduğu ve özellikle Berlin'in canlı bir start-up ekosistemi olduğu söyleniyor. Bir de vergi oranlarının bireysel küçük girişimciler için çok cazip olmadığını duydum. Ama iş bulup çalışmaya giden yazılımcı arkadaşlarım memnunlar.
Sizin deneyimlerinizi de duymak isterim.
https://www.milliyet.com.tr/dunya/gocebeler-seyahat-serbestisi-pesinde-7541456
0 beğeni

